Äntligen fredag!!!

Gud vad det är skönt att det är fredag idag... måste ju erkänna att denna veckan har ju bara rusat i väg.
Och då är det ju helg där familjen är smalad, ja och mannen ska ju jobba på söndag så det är ju lite trist, me det går an det också!

Tyvärr har jag inte sovit många minuter i natt då jag har haft så fruktansvärt ont i ryggen, trodde aldrig det skulle bli morgon, men sist jag tittade på kl var den 05.10, sen har jag somnat vid 06...
Sen var det upp och fixa kaffe och körde Tuva till skolan där jag fick ställa mig och klä in hennes nya skolbänk, hon var super lycklig!! hahaha

Nova stannade hemma med storebror Billy så jag slapp dra ut henne i morgon kylan, för idag var det ingen värme ute kan jag berätta.
Sedan på hem vägen stannade jag vid äppleodlingen i vanlig ordning så hundarna fick göra sina behov!

Igår jobbade mannen över som vanligt men jag hade trevligt besök från Hässleholm (svägerskan!) lurade in henne att spela Wordfeud! FNISS!! hon blev helt såld på spelet...
Stackars Åke (ja hennes sambo) nu är hon inte kontakt bar längre..
Men jag för varnade henne att det är ett spel som man fastnar i direkt...

Igår blev jag trevligt överaskad när jag öppnade min post!! jag hade VUNNIT 2 st fribiljetter vart jag än vill gå i Danmark som ex BonBonland, Backen, Zoo ja säkert 10 st olika ställen... Kul Kul.. har ju tur ibland när jag är med i olika tävlingar..



Idag blir det en lugn dag vad jag vet nu, lite fredags myss i kväll med mannen och barnen så får vi se sen vad som händer..

Ha det gott alla


Kramiz
/tamarahansens
Kommentarer
Susan säger:

Haha....ja du...veckorna verkligen flyger fram. Men för mind el är det bara bra;)



Grattis till vinsten=)



Kramar

2011-10-08 / 07:35:27
URL: http://susan.itelit.com
Susan säger:

Du har en Award att hämta i min blogg=)



Kramar

2011-10-08 / 08:05:20
URL: http://susan.itelit.com
Anonym säger:

Du har en Award att hämta i min blogg=)



Kramar

2011-10-08 / 08:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!