Hejsan bloggare... "Tisdag"

Idag har jag varit hos mamma och hjälpte henne med butiken samt fixa med hennes sticke.. har stickat jätte fina halsdukar/mössor som hon säljer... Skit snygga och värma!!! Nej dom sticks EJ!!



Finns att få i andra färge mot beställning...
kostar 350 kr/set men kan köpas stycke vis också... jag har själv beställt ett svart och ett rött set samt svart halsduk till den stora sonen...
Ja även killar kan använda dom..... så om ni känner ni känner någon som är intresserad eller varför inte ge bort i present!! Tvecka inte att kontakta mig på bloggen...
Finns även HIF halsdukar för 250 kr.

I övrigt är det som vanligt i denna familjen bara det att jag ska tll MR röntgen nu kl 20.00 med sonens knä!! ja vilken tid alltså..
Men men han har så ont och dom finner inget fel, har prövat tömma det mm..
Nåväl kan ju hoppas det försvinner med tiden..
Hoppas ni alla har det bra idag och det forsätter så..

Mannen är ju hemma så det är underbart, han får ju stanna hemma med flickorna medans jag är iväg..

Ha det bäst alla..

Kramiz
/tamarahansens
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!