Äntligen fredag!!!

Idag är det äntligen fredag så att familjen äntligen kan hålla helg tillsammans då min man jobbade hela förra helgen.
I eftermiddag ska vi åka och köpa en gå stol till Nova för det är dax för det nu så att man slipper gå och bära henne hela tiden vilket känns i ryggen ska jag lova er..

Sen blir det Ikea för in handla massor av ljus för hösten är kommen som ni märker, och efter det blir det äta på väla och ta en vanlig shoping runda med familjen.. haha mannen min han dör!!
Han hatar att shopa ...

I övrigt blir det lugnt här och det blir massor av mys med familjen , senare får vi ta och pilla lite räkor med vitlöks bröd vilket vi äter varje fredag..haha GÖTT..

Sen är det ju detta jävla spel som verkligen slukar en totalt WordFeud.. fy fan säger jag bara, till er som inte spelar det så BÖRJA INTE!! Fan man blir ju helt besatt..
Till och med min man tar min lur för att spela!!

Så alla ha en fortsatt trevlig fredag för det ska jag ha.

Kramiz
/tamarahansens
Kommentarer
Connie Hansen säger:

Låter som en bra fredag,ha en bra fredagkväll och helg. Själv ska jag jobba ikväll och kalas imorgon. Kram

2011-09-23 / 14:02:21
Susan säger:

Då får jag spendera mina fredagskvällar hos er för jag älskar räkor...haha.



Du....jag fick liv i min mobil igen....wihoo=)



Kramar

2011-09-23 / 18:18:38
URL: http://susan.itelit.com
Tamara säger:

Ja du sanna det är en stående fredag här, ja med räkor klart du/ ni kan komma.. vi blir ju snart grannar..hii..



Ja Connie ha en trevlig helg själv..

2011-09-24 / 09:27:15
URL: http://tamarahansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!