Fredag!!!

God morgon alla.

Ja idag har hösten verkligen visat sig här hemma!! -1 och fick skrapa bilen imorse när vi skulle till skolan!

Hujeda mig så kallt, Nova så ut som Rudolf med röda mulen, hennes lilla näsa var helt röd när vi kom hem.
Nu är det vinter kläder på barnen i full fart, har ju nyss varit sjuka och vi har ju fortfarande den förbaskade hostan kvar som inte vill ge sig av alls..
Stackars grannar som hör hela vår familj på nätterna, den ena hinner inte sluta förrän den andra börjar!! .!

Nu har jag nyss tagit mig igenom disken och ska fortsätta plocka undan här! Nova ligger och sover , så då får man pasa på att göra lite nytta, då hon är i en ålder där man ska bärra henne hela tiden eller så ska hon gå/stå.
Hon vill gärna gå men hon kan ju inte detta, haha Envis som pappa sin.

Hoppas att ni får en trevlig fredag mina vänner, här ska vi inte göra mycket mer än ta det soft...

<kramiz
/tamarahansens
Kommentarer
Susan säger:

Tycker att kylan kom så fort. Hmm...det var ju varmt för typ 2 veckor sedan:/



Ha en mysig fredag gumman.



Kramar

2011-10-14 / 12:56:31
URL: http://susan.itelit.com
sofia sörensen säger:

jättefin blogg! är allt bra? :D kram

2011-10-14 / 13:39:25
URL: http://avfia.blogg.se/
Jessica säger:

Hej härlig blogg =) hit kommer jag gärna flera ggr.

Hösten? Här är vintern, så himla kallt =). Hoppas du får en bra jul, kram

2011-12-22 / 23:16:27
URL: http://www.trollfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!