Vilket väder denna söndag!!!

   Ja det började med ett ski tväder som fortsatte med ännu mer skit väder och regn..

Dagen idag har varit super lugn i alla riktningar, då jag sovit illa i natt pga min jävla rygg.. Imorse lastade jag hundarna i bilen och körde och köpte bullar till frukost, sen släppte jag hundarna på fältet.
Min man var i väg någon timme på ett jobb innan i eftermiddagssm han skall till nu kl 23 och jobba vidare till 07 i morgon...
Hatar när han jobbar natt, tråkigt tråkigt och jag hatar att inte ha han i sängen..

Nova har inte varit på humör idag, bara gnällig och inget som passar henne, tror fler tänder är på G!
Tuva och Billy har mesta dels suttit på sina datorer idag, vädret har inte varit det bästa precis, Tuva var ute en sväng men kom in igen och sa det var för kallt!! Hon som aldrig gnäller om vädret...HMmmm

Nåväl.. Idag publicerades Bilder på min syster dotter I tidningen , ja hon är ju modell och super vacker...

 Tänk att hon är bara 17 år... Naturligt vacker är denna tjej. Gjort massor av jobb både kläder, smink, sport ja  you name it!
Man kan ju bara vara stolt över henne!!

I dag fick Nova på sin overall då vädret påtalade detta...

  Och lika glad är hon för det.. haha  Ja detta tog jag nu ikväll när jag och flickorna körde och hämtade Nikita istan, för vi skulle ut till mormor och ta en kopp kaffe så min man kunde sova i lugn och ro..
Nu sover båda flickorna och jag ska till att väcka min man så han kan åka till jobb.

Sen får jag ta på mig värma kläder och ge mig ut i detta ruskiga höst väder som vi har här i skåne land.. Brrrrrrr..
Så vänner ha en fortsatt god kväll och imorgon är det ny vecka , nya tag....

Kramiz
/tamarahansens
Kommentarer
Susan säger:

Skit väder rent ut sagt....bläää...jag är inte höst/vinter människa ALLS....haha.



Klart du ska vara stolt över din syster dotter=)



Kramar

2011-10-10 / 11:08:13
URL: http://susan.itelit.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!