Gó kväll alla.... "Onsdag"

Nu  är alla friska i familjen och vardagen flyter på som vanligt i denna familjen!!!
Idag har jag städat, tvättat(gör än)... handlat och varit på lång runda med hundarna..
Sedan fixade vi middag men tyvärr jobbar min man över som vanligt och är inte hemma än och kl är nu 20.37!
Men jag har ju sparat till honom naturligtvis ;).

Tuva har varit ute lite nu ikväll medans jag badade lilla skrållan, så nu är hon ren och fin och sover för natten.
När Tuva kom in var det dags för hennes sanerings runda i duschen, när vi var klara så frågade hon mig om jag
kunde fläta hennes hår, javisst sa jag och fixade detta!! blev bara fundersam då hon inte gillar att man pillar i hennes hår
hon är typiskt en pojk flicka..

När vi var klara sprang hon ut i hallen och kollade sig i speglen och kom ut och sa!!!!
Mamma så här vill jag har mitt hår i skolan imorgon för det är en kille som är kär i mig, hahaha
okej sa jag, det är ju kul om du vill börja vara fin i ditt hår för du är så söt när vi gör vid det.

Tro mig jag har köpt alla sorters klämmor gummibans , diadem ja you name it.. allt för att göra hennes hår flickigt..
Men hon tar av det lika fort, så nu får vi se hur länge detta varar!



Ja och idag var dom på utflykt uppe på fredriksdal och kollade djur samt fick veta hur man levde förr i tiden, Tuva älskar sånt. Sen fick dom göra egna visselpipor också..
Hon har berättat hela dagen hur man levde och att man delade sked när man åt och så vidare,,haha

Nu ska jag bara koppla av och njuta av tystnaden och invänta mannen som jag inte vet bär han kommer hem.Stackaren!
Allt för familjen säger han...
ha det bäst vänner.

Kramiz
/tamarahansens
Kommentarer
Susan säger:

Söt hon är i sina flätor=)



Skönt också att ni alla är friska nu. Här är mannen förkyld. Hoppas att jag klarar mig...har liksom inte tid nu inför flytten.



Kramar

2011-10-13 / 10:25:13
URL: http://susan.itelit.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!