Tisdag

Ja det var ju ett tag sedan jag skrev här inne, men det är ju för att vi inte varit riktigt krya i familjen..
Men det går åt rätt håll nu, förrutom att nu börjar den stora sonen (Billy) bli krasslig! ..

Så är det när man är många i familjen så ska det gå runt alla, Nova har klarat sig ganska bra måste jag säga.
Men som sgat har det inte hänt värst mycket.
I söndags tog jag med flickorna ut till Allerum så att Tuva fick rida lite, sedan följde Tuva med sina kompisar Tilda och Alfred hem så dom lekte lite.

  

Nu är det ny vecka och nya tag, även om man inte är full fjädrad.
Jag lovar att nu ska jag köra järnet med bloggandet,
ha det bäst

Kramiz
/tamarahansens
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!