Lördag em/ kväll...

Som sagt fick mannen jobba kom hem strax efter kl 17, tog kaffe och åt middag..
Under tiden han var på jobb sanerade jag hela huset, tvätt och alla rum.. Puh
Men rent och snyggt blev här!!

Sedan tog jag och lilla skrållan en tur ut i höst vädret  med hundarn!
Skönt att komma ut lite trots kylan

 Hon är alltid lika nöjd när man är ute och framför allt nu när vi har bytat till sittvagnen, då ser hon allt och huvudet går som en pingis boll.

När fångarna på fortet börjad, så började hon gnälla länge och väl pga hon håller på att få fler tänder..
Efter mycket kämpande så somnade hon till slut! så nu är det egen tid på denna adressen, då både jag och min man sitter på varsin data..hahaha
Inte att glömma så sitter Tuva på sin också.
Billy är i stan och ränner med sina kompisar.

Så nu vänner ska jag ta ett par runder candy crush sen upp i ejder dunet med min älskade man!

Kramiz
/tamarahansens
Kommentarer
Susan säger:

Ohhh...ja men det är ju klart mycket roligare då man kan sitta i vagnen och se allt;)



Kramar

2011-09-18 / 07:50:25
URL: http://susan.itelit.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!