Måndag Måndag...

Go´middag på er alla, ja idag är det måndag och lika tråkig som alla andra måndagar!!
Mannenåker till jobb och trötta sega barn ska till skolan!
Idag körde grannen Tuva till skolan så jag slapp att gå i väg så tidigt med min lilla skrållan. (Tack Linda)

Sen ringde mannen och berättade som vanligt att han måste jobba över, fått ett stort akut jobb på någon firma i stan.Kunde bli ganska sent! BLäääää, inte kul. men man kan hoppas det kommer in extra pengar också på löne kontot!

Så det är jag och mina 3 fina barn hemma i kväll bara, man har ju att göra så det är inte det alltså.hihihi
Jag ska sätta mig med räkningarna (Tvi fy fan) sen ska jag sätta mig och göra den STORA inköps lappen
för månadens inköp till hushållet..

Sen blir det att dammsuga och plock plock som vanligt, sen hade jag inte tänkt göra så mycket mer idag.
Imorgon ska min älskade man försöka hinna köpa ett nytt batteri till bilen, så den kommer i bruk! är ju helt låst.

HMmmm lite besviken att jag inte fått många besökare på min Blogg vilket är super tråkigt..
Men men hoppas det vänder snart ?!

Kramiz
/tamarahansens
Kommentarer
Susan säger:

Hahaha....ja, man är väl inte direkt sysslolös då man går hemma direkt....finns ju att göra exakt hela tiden.



Du kan gå in på min länklista om du vill och klicka in dig till folk där och hälsa på.



Kramar

2011-09-20 / 20:06:48
URL: http://susan.itelit.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!