Onsdag..

Ja idag har vi varit ute hos mamma och hjälpt henne lite i butiken i Laröd, sedan handlade vi innan vi hämtade Tuva för att slippa det, men när hon såg att jag varit och handlat utan henne blev hon sur för att jag inte handlat hennes vanilj pudding!!
så det var ju bara att köra upp på Coop och handla igen....

Sen körde jag hem och förberede middagen till mannen slutade!, sen satt jag mig och laddade ne wordfeud!!!!
Fy fan säger jag bara , man blir helt jävla fast direkt..haha ytterliga mer man fastnat för. fniss, mannen bara skakar på huvudet.
När vi hade ätit fick jag följa med mamma till MR röntgen för kontroll kl 17.30 vilken tid.. så nu sitter jag här och skriver och spelar samtidigt... Lillan skrållan har nyss somnat.

Så nu ska jag slappa med mannen och sen ta ett varmt bad. så ha det gott..
heter tamara1975 på wordfeud..

Kramiz
/tamarahansens
Kommentarer
susan säger:

Dumma dumma WF....den tar ju massor utav ens tid...haha.



Kramar

2011-09-22 / 13:39:25
URL: http://susan.itelit.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!