Sköna söndag!!!

God middag alla vänner som jag känner och inte känner!! hahah fan vad rolig jag var nu!!
Imorse körde hjärtat mitt och jobbade fram till kl 12 idag.
Har varit lugn färmiddag här idag.. med små plock som vanligt!! , ja alla barn familjer vet ju hur det är.

Körde till coop innan för att köpa blöjer och alvedon till den lille skrållan då hon har ont i sin mun pga av fler tänder vill göra entré!

Då är det så jävla långa köer så jag håller på att få krupp, inga bank kort fungerade,inga medlemskort, så då fick kunderna springa till bankomaten och hämta ut!!
Helt plötsligt tog hundra lapparna slut och endast fem hundra lappar kunde tas ut!!!!
Inte en enda jävla skylt uppsatt för att informera kunderna!!!
Snacka om mitt Hektiska humör kom fram.. LER!!

Jag gick raka vägen ut till förbutiken ocg fråga satte vad fan dom sysslade med, var så jävla snälla att sätt upp en skylt så att kunderna får info!!

Nåväl nu är jag hemma efter ca 1 timme på coop för att handla blöjer och alvedon..
Nu njuter jag med cigg och kaffe, ska snart samla ihop familjen och åka ut till min familj i Laröd och äta middag..MUMS!

Nova sover och Tuva är ute och leker, Billy sov hos sin kusin inatt, min man sitter och jobbar på datan.
Okej nu kommer regnet i Ödåkra..

Nu ska jag snart ta mina hundar på en runda..

Hörs senare.

Kramiz
/tamarahansens
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!