Tisadg.

God kväll där ute!! som sgat har det gått i ett här hemma, mannen har lagat min bil, Yippi!!
sedan har jag varit och handlat med Nova.
Annars har det varit en helt vanlig dag i denna familjen..

Sen dök min svägerska upp och stannade på middag, vi satt och pratade om gammalt och nytt här i livet, och körde hem nu ikväll.
Nu har jag diskat och rymt upp lite, Nova sover, Tuva spelar data, Billy spelar data, mannen jobbar på datan och jag sitter vid min data!! HIhi Data nörda kanske!!

Så nu ska jag gå ut en runda med hundarna så jag får lite luft, sen kommer jag att krypa ner i vår sköööööna säng,
så det får bli mer Blogg imorgon.

Kramiz
/tamarahansens
Kommentarer
Susan säger:

Kul att ha svägerskan på middag=)



Kramar

2011-09-21 / 08:45:39
URL: http://susan.itelit.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!